Χαλάρωμα με μπάρμπεκιου για τους παίκτες του Παναθηναϊκού μετά τις σκληρές προπονήσεις (photos)

Οι παίκτες του Παναθηναϊκού πέρασαν μερικές στιγμές ηρεμίας, απολαμβάνοντας οικογενειακό μπάρμπεκιου, μετά τις απαιτητικές προπονήσεις.

Οι παίκτες του Παναθηναϊκού απολαμβάνουν το δείπνο τους / Πηγή: Instagram
Οι παίκτες του Παναθηναϊκού απολαμβάνουν το δείπνο τους / Πηγή: Instagram

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

Με αμείωτους ρυθμούς συνεχίζεται η προετοιμασία του Παναθηναϊκού στο Άπελντοορν της Ολλανδίας.

Ο Τζέικομπ Νίστρουπ έχει βάλει... στην πίεση τους ποδοσφαιριστές του «τριφυλλιού» με σκληρές και απαιτητικές προπονήσεις, θέλοντας να τους δώσει ρυθμό από νωρίς και να είναι απόλυτα έτοιμοι για τα προκριματικά του Conference League.

Η αφόρητη ζέστη, κάνει ακόμα πιο... επίπονες τις προπονήσεις, με τον νέο τεχνικό των «πράσινων» να θέλει να βελτιώσει με το... καλησπέρα τη φυσική τους κατάσταση και να τους κάνει να συνηθίσουν κάθε συνθήκη, ενώ παράλληλα είναι ιδιαίτερα ενεργός και στο τακτικό κομμάτι, με συνεχείς παρεμβάσεις.

Μετά από ένα πενταήμερο... φωτιά, ο Δανός προπονητής θέλησε να τους αποφορτίσει λίγο, επιτρέποντας τους να ξεκουραστούν, ενώ παράλληλα οργανώθηκε οικογενειακό μπάρμπεκιου, με τους ποδοσφαιριστές να απολαμβάνουν το φαγητό τους και να έρχονται όλο και πιο κοντά, χάρις σε αυτή τη συνθήκη.

Αρκετοί παίκτες του Παναθηναϊκού ανάρτησαν φωτογραφίες από το ομαδικό δείπνο, με τα χαμόγελα τους, να είναι εμφανέστατα και το κλίμα να είναι άψογο.

pao-fagito-3.jpg?v=0
undefined
undefined

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Στη τελική ευθεία του Ράστοντερ στον Παναθηναϊκό - «Κόπηκε» από το φιλικό της Τουν