Νίστρουπ προς τους παίκτες: «Να πνίγουμε τον αντίπαλο - Να νιώθουν την απειλή μας μέχρι να λυγίσουν»
«Είναι σημαντικό οι αντίπαλοί μας να μην παίρνουν ούτε ανάσα», είπε χαρακτηριστικά ο Νίστρουπ προς τους παίκτες της ομάδας στη προπόνηση.
Ο Τζέικομπ Νίστρουπ θέλει τον Παναθηναϊκό να... επιβάλλεται στις άλλες ομάδες, να είναι κυριαρχικός και να παίζει «ορθολογικό» ποδόσφαιρο. Αυτή τη φιλοσοφία θέλει να περάσει στην ομάδα κι αυτό αναφέρει συνεχώς προς τους παίκτες της ομάδας.
Σε μία άσκηση η οποία πραγματοποιήθηκε στο μισό γήπεδο κι είχε έμφαση στην επιθετική ανάπτυξη της ομάδας, ο Δανός προπονητής τόνισε στους παίκτες του ότι θέλει να είναι συνεχώς στο επιθετικό τρίτο και να πιέζουν τους αντιπάλους τους. Τους είπε ότι όσο περισσότερο η μπάλα είναι στην αντίπαλη περιοχή τόσο μεγαλύτερες πιθανότητες έχει η ομάδα να σκοράρει.
Επιπλέον, ανέφερε ότι είναι πολύ σημαντικό να μην... παίρνουν ούτε ανάσα οι αντίπαλες ομάδες, ώστε να «λυγίζουν» πιο εύκολα. Παρ' όλα αυτά, ζήτησε από τους παίκτες του να έχουν το μυαλό και τη προσοχή τους και στο αμυντικό τρανζίσιον, ώστε να μην «φάνε» οι παίκτες του κάποια μπαλιά στη πλάτη της άμυνας.
Στην άσκηση στο μισό γήπεδο όπου η ομάδα που έκανε επίθεση έπρεπε να διασπάσει την αντίπαλη άμυνα ο Νίστρουπ τους είπε:
«Ξέρω ότι σας μοιάζει δύσκολο αλλά να έχετε ένα πράγμα στο μυαλό σας σε αυτές τις καταστάσεις. Πρέπει να είμαστε στο δικό τους μισό, να τους πιέζουμε, να κερδίζουμε κόρνερ, να φέρνουμε την μπάλα στην περιοχή, να νιώθουν την απειλή μέχρι να λυγίσουν. Θέλω να... πνίγουμε τον αντίπαλο και να μην τους επιτρέπουμε να φεύγουν σε επιθετικά τρανζίσιον. Είναι πολύ σημαντικό να μην παίρνουν ανάσα. Να έχετε στο μυαλό σας όταν σουτάρετε ή όταν επιχειρείτε κάθετη πάσα, αν η ομάδα είναι καλά τακτοποιημένη, ώστε να μην απειληθούμε».