Δώνης: «Θέλω να ευχαριστήσω τους παίκτες μου για όλο αυτό το ταξίδι»
Όσα δήλωσε ο Γιώργος Δώνης μετά τον αποκλεισμό της Σαουδικής Αραβίας από το Μουντιάλ.
Προσπάθησε, αλλά δεν τα κατάφερε η Σαουδική Αραβία του Γιώργου Δώνη! Η «λευκή» ισοπαλία με το Πράσινο Ακρωτήρι, ήταν... καταδικαστική, καθώς της έδωσε τον 2ο βαθμό της στον όγδοο όμιλο του Μουντιάλ και την οδήγησε στην τέταρτη θέση, μένοντας εκτός συνέχειας της διοργάνωσης.
Ο Γιώργος Δώνης μίλησε μετά το φινάλε των υποχρεώσεων της ομάδας του, τονίζοντας ότι το ταξίδι ήταν όμορφο παρά τον αποκλεισμό και ευχαρίστησε τους ποδοσφαιριστές του.
Αναλυτικά όσα ανέφερε ο Δώνης
«Ήμασταν πολύ κακοί στη δημιουργία δράσεων. Δεν μπορεί κανείς να κερδίσει ένα παιχνίδι με αυτόν τον τρόπο. Είχαμε προβλήματα να ασκήσουμε πίεση στην άμυνα του Πράσινου Ακρωτηρίου, εκτός από ένα σύντομο χρονικό διάστημα στο δεύτερο ημίχρονο. Η επιθετική μας γραμμή δεν τα πήγαινε καλά.
Το μεγαλύτερο πρόβλημά μας σήμερα ήταν η δημιουργία και αυτό ήταν προφανές. Δεν ήταν αυτό που θέλαμε, γιατί όταν παίζαμε σε έναν τέτοιο αγώνα εναντίον μιας ομάδας λίγο πολύ στο ίδιο επίπεδο με εμάς, το επίπεδό μας δεν ήταν καλό. Αυτό προκαλεί ανησυχία. Το ταξίδι ήταν καλό και θα ήθελα να ευχαριστήσω τους παίκτες».