«Κεραυνοί» Ταρέμι κατά FIFA και Ινφαντίνο: «Δεν μας θέλουν στα νοκ άουτ...»
Έξαλλος με τη γενικότερη αντιμετώπιση του Ιράν στο Μουντιάλ ήταν ο Μέχντι Ταρέμι, μετά το φινάλε της αναμέτρησης με την Αίγυπτο, τονίζοντας ότι η FIFA δεν θέλει την ομάδα του στη διοργάνωση.
Το Ιράν έφτασε μία «ανάσα» από το να εξασφαλίσει την πρόκρισή του στα νοκ άουτ του Μουντιάλ, αλλά η αστοχία των ποδοσφαιριστών του στο φινάλε και μία απόφαση του VAR, έβαλαν σε... αναμονή τη συνέχεια του στη διοργάνωση.
Η ομάδα του Μέχντι Ταρέμι έμεινε στο 1-1 με την Αίγυπτο, για την τρίτη και τελευταία αγωνιστική του έβδομου ομίλου, τερματίζοντας στην τρίτη θέση, με τρεις βαθμούς, έπειτα από ισάριθμες ισοπαλίες.
Για να προκριθεί στα νοκ άουτ της διοργάνωσης, θα χρειαστεί συγκεκριμένα αποτελέσματα, προκειμένου να μπει στην οκτάδα των καλύτερων τρίτων των ομίλων.
Ο αρχηγός της ομάδας και παίκτης του Ολυμπιακού, Μέχντι Ταρέμι, ήταν έξαλλος μετά το φινάλε της αναμέτρησης, έχοντας έντονα παράπονα από την αντιμετώπιση που έχει η εθνική του ομάδα από την αρχή της διοργάνωσης, ξεσπώντας κατά FIFA και Ινφαντίνο!
Τα παράπονα του φορ των Πειραιωτών, αφορούσαν το γεγονός ότι το Ιράν δεν μπορεί να διαμένει στην Αμερική και ανγκάζεται να ταξιδεύει συνεχώς πριν και μετά τους αγώνες του, τονίζοντας ότι παρά το γεγονός ότι δέχθηκε υποσχέσεις από τον πρόεδρο της FIFA, Τζιάνι Ινφαντίνο ότι θα αλλάξει η κατάσταση, αυτό δεν συνέβη.
Η αποστολή του Ιράν αντί να παραμείνει στο Σιάτλ μετά το παιχνίδι με την Αίγυπτο, πρέπει να επιστρέψει στην Τιχουάνα.
«Το φετινό Μουντιάλ είναι μία καταστροφή. Σαν επαγγελματίες ποδοσφαιριστές, δεν έχουν την αντιμετώπιση που μας αρμόζει. Αν η FIFA θεωρεί ότι όλο αυτό είναι δίκαιο, οκ. Για εμάς είναι άδικο. Δεν θέλει κανείς να μας βοηθήσει.
Ποιος πρέπει να αλλάξει αυτή την κατάσταση; Εμείς; Η FIFA; Η Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής; Ειλικρινά δεν ξέρω.
Ο πρόεδρος της FIFA, Τζιάνι Ινφαντίνο, ήρθε στα αποδυτήρια μας, μετά το πρώτο παιχνίδι με τη Νέα Ζηλανδία και μας είπε ότι θα λύσει όλα μας τα προβλήματα, αλλά δεν έκανε τίποτα. Είναι σαν να μη θέλουν να περάσουμε στα νοκ άουτ.
Παλεύουμε απέναντι σε όλους εδώ πέρα. Δεν ξέρω αν ο κόσμος το θέλει, αλλά εμείς σε καμία περίπτωση. Αισθάνομαι πολύ λυπημένος, αλλά έχω ακόμα την ελπίδα ότι κάτι θα αλλάξει. Πάντα δίνουμε τον καλύτερο μας εαυτό. Παίζουμε για τους ανθρώπους μας και θέλουμε να είναι χαρούμενοι.
Θέλουμε να στείλουμε μήνυμα ειρήνης σε όλο τον κόσμο, αλλά δεν υπάρχει ειρήνη προς εμάς από τους άλλους», είπε χαρακτηριστικά ο Μέχντι Ταρέμι.