Γιατί ο Λεκλέρ έκανε μόνο έναν γύρο στο Q3;

Αρκετά ερωτήματα προκάλεσε το γεγονός ότι ο Λεκλέρ αποσύρθηκε νωρίς από το Q3, χωρίς να αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα με το μονοθέσιο.
ScuderiaFerrari
ScuderiaFerrari

Επικρατεί απογοήτευση στο στρατόπεδο της Ferrari έπειτα από το qualification στη Βαρκελώνη και τα μη ιδανικά αποτελέσματα.

Οι δυο οδηγοί της Scuderia, Λιούις Χάμιλτον και Σαρλ Λεκλέρ, βρέθηκαν στην πέμπτη και έβδομη θέση αντίστοιχα, έπειτα από τα τρία sessions του quali. Αμφότεροι όμως, είχαν παράπονα από την ομάδα και την απόδοση του μονοθεσίου, αφού οι αναβαθμίσεις ενόψει του ισπανικού grand prix, δεν φάνηκαν να απέδωσαν.

Όμως, συνέβη και ένα ασυνήθιστο γεγονός κατά τη διάρκεια του Q3, που προκάλεσε αρκετά ερωτήματα. Πιο συγκεκριμένα, ο Σαρλ Λεκλέρ διένυσε μόλις ένα γύρο στην πίστα, προτού γυρίσει στο γκαράζ της Ferrari. Έπειτα από αυτό το συμβάν, ο Φρεντ Βασέρ, διευθύνων σύμβουλος της Scuderia, έσπευσε να εξηγήσει το λόγο που συνέβη αυτό το γεγονός.

«Αποφασίσαμε να κρατήσουμε δύο φρέσκα σετ μέσης γόμας για τον αγώνα και θα έχουμε επίσης ένα σετ μαλακής με μόλις έναν γύρο πάνω της. Θυσιάσαμε κάτι στις κατατακτήριες, αλλά είμαστε επικεντρωμένοι στην Κυριακή. Ο Λιούις έκανε καλή δουλειά, απλώς δυσκολευτήκαμε λίγο στην αρχή, αλλά συνολικά πήγε καλά.

Η στρατηγική ήταν φτιαγμένη για τον αγώνα, ακόμα κι αν αυτό είναι ρίσκο. Θα έχουμε δύο φρέσκα σετ, κάτι που μας δίνει περισσότερη ευελιξία στις επιλογές. Σε τέτοιες καταστάσεις υπάρχουν πάντα θετικά και αρνητικά, αλλά ο Σαρλ ήταν πεπεισμένος ότι ήταν η σωστή απόφαση, ακόμη κι αν θα είναι πρόκληση. Πήραμε αυτή την απόφαση και τώρα πρέπει να την ακολουθήσουμε μέχρι τέλους.

Σε έναν αγώνα όπου αναμένονται πολύ υψηλές θερμοκρασίες, περίπου 30° Κελσίου στον αέρα και σχεδόν 48° C στην άσφαλτο, η διαχείριση των ελαστικών θα είναι κρίσιμη για ένα καλό αποτέλεσμα. Και η Ferrari έχει παράλληλα να ποντάρει και στον εξαιρετικό ρυθμό αγώνα που έχει αποδείξει η SF-25 ότι διαθέτει.

Δεν βγήκαμε στο τέλος γιατί στο δεύτερο γρήγορο] γύρο υπάρχουν πάντα περισσότερα ρίσκα, οπότε βγήκαμε νωρίτερα. Στον αγώνα θα παλέψουμε με τον Μαξ Φερστάπεν για το βάθρο, αν και σε άλλες περιπτώσεις είχαμε ρυθμό αντίστοιχο με της McLaren στον αγώνα. Ποιος ξέρει, ίσως καταφέρουμε να κρατηθούμε και να τους παλέψουμε για τη νίκη».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ