Γκοφ: «Στα 200μ σπριντ θα ήμουν η πιο γρήγορη τενίστρια» - Τι είπε για την Σάκκαρη

Η Κόκο Γκοφ παρουσιάζει μεγάλη ταχύτητα στα παιχνίδια της στο κορτ και

Οι Σάκκαρη και Γκοφ σε αγώνα τένις / Πηγή: IMAGO / ZUMA Press Wire
Οι Σάκκαρη και Γκοφ σε αγώνα τένις / Πηγή: IMAGO / ZUMA Press Wire

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

Η συζήτηση για το ποια είναι η ταχύτερη τενίστρια στον κόσμο άνοιξε ξανά μετά από δηλώσεις της Κόκο Γκοφ, με τη World Athletics να μην χάνει ευκαιρία να τις αξιοποιήσει στα social media.

Η Αμερικανίδα σταρ και κάτοχος δύο Grand Slam στο τένις κλήθηκε να απαντήσει στο ερώτημα για το ποια παίκτρια θα επικρατούσε σε έναν αγώνα ταχύτητας και δεν δίστασε να τοποθετήσει τον εαυτό της ανάμεσα στις κορυφαίες, ανάλογα όμως την απόσταση. «Θεωρώ ότι μέσα στο κορτ είμαι η πιο γρήγορη. Ξέρω ότι στον κόσμο δεν αρέσει όταν το λέω αυτό, αλλά έχω αποδείξεις», ανέφερε χαρακτηριστικά η Γκοφ.

Η 21χρονη τενίστρια παραδέχθηκε ότι τα 100μ ίσως να μην είναι το ιδανικό αγώνισμα για τα χαρακτηριστικά της, ενώ στάθηκε στις ικανότητες αρκετών συναθλητριών της. «Δεν ξέρω τι θα γινόταν στα 100μ. Η Σλόουν Στίβενς ήταν πολύ γρήγορη όταν βρισκόταν στο καλύτερό της επίπεδο, η Ίγκα Σφιόντεκ είναι πολύ γρήγορη, όπως και η Μαρία Σάκκαρη. Πιστεύω ότι θα ήμουν μέσα στις τρεις ή τέσσερις πιο γρήγορες», είπε.

Η Γκοφ εμφανίστηκε περισσότερο σίγουρη για τις πιθανότητές της σε μεγαλύτερες αποστάσεις, εκτιμώντας ότι εκεί θα είχε το προβάδισμα. «Αν τρέχαμε 200μ, θεωρώ ότι σίγουρα θα ήμουν η καλύτερη. Όσο περισσότερα είναι τα μέτρα, τόσο καλύτερα για μένα. Θα ήθελα να το δοκιμάσω, αλλά δεν θεωρώ ότι τα 100μ είναι το αγώνισμά μου», τόνισε.

Η World Athletics αξιοποίησε τις δηλώσεις της για ένα post στα social media με τις τέσσερις αθλήτριες που ανέφερε η Γκοφ:

Καθόλου τυχαία η αναφορά στην Σάκκαρη

Η Μαρία Σάκκαρη κατά τη διάρκεια της πανδημίας το 2020 είχε αποκαλύψει ότι είχε εξετάσει σοβαρά το ενδεχόμενο να δοκιμαστεί στον στίβο, εφόσον η αγωνιστική δραστηριότητα στο τένις διακοπτόταν οριστικά. Η Ελληνίδα τενίστρια παραδέχθηκε πως συζητούσε με τον προπονητή φυσικής κατάστασης το ενδεχόμενο συμμετοχής της στα 100μ στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα, τονίζοντας ότι η ιδέα ξεκίνησε ως αστείο, αλλά η ίδια την αντιμετώπιζε αρκετά σοβαρά.

Η κορυφαία Ελληνίδα αθλήτρια έχει πει πολλές φορές ότι η ταχύτητα αποτελεί ένα από τα δυνατά στοιχεία του παιχνιδιού της και αποκάλυψε πως μπορούσε να καλύψει τα 100μ σε περίπου 12,7 δευτερόλεπτα χωρίς ειδική προετοιμασία σπρίντερ και με όρθια εκκίνηση και όχι από βατήρα. Μάλιστα, σύμφωνα με την εκτίμηση του προπονητή της, με εξειδικευμένη προπόνηση θα μπορούσε να διεκδικήσει ακόμη και θέση στον τελικό του πανελληνίου πρωταθλήματος.

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι η Σάκκαρη συνεργάζεται εδώ και χρόνια με τον Γιώργο Παναγιωτόπουλο, πρώην πρωταθλητή και Olympian στους δρόμους ταχύτητας και ιδιαίτερα στα 200μ, γεγονός που έχει συμβάλει σημαντικά στην ανάπτυξη της εκρηκτικότητας και της ταχύτητάς της στο κορτ.

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ