Η Σάκκαρη ανοίγει το πρόγραμμα της Τρίτης στο Wimbledon
Η Μαρία Σάκκαρη θα κάνει πρεμιέρα στο Wimbledon με την Κλάρα Τάουσον την Τρίτη (3/6) και θα ανοίξουν το πρόγραμμα της ημέρας.
Την ερχόμενη Δευτέρα (29/6) ανοίγει η αυλαία του Wimbledon, εκεί όπου θα βρεθούν Μαρία Σάκκαρη και Στέφανος Τσιτσιπάς.
Η κορυφαία Ελληνίδα τενίστρια θα κάνει πρεμιέρα κόντρα στην Κλάρα Τάουσον. Όποια από τις δυο προκριθεί στην επόμενη φάση του grand slam θα βρεθεί αντιμέτωπη με τη νικήτρια του Καλίνιν - Ραχίμοβα, ενώ στον τρίτο ενδέχεται να συναντήσει την Τζάσμιν Παολίνι.
Ο αγώνας τους θα διεξαχθεί την Τρίτη (30/6) και θα είναι ο πρώτος της ημέρας. Αναμένεται να αρχίσει στις 13:00 ώρα Ελλάδος, με τηλεοπτική μετάδοση από το Novasports 6.