Η Σάκκαρη ανοίγει το πρόγραμμα της Τρίτης στο Wimbledon

Η Μαρία Σάκκαρη θα κάνει πρεμιέρα στο Wimbledon με την Κλάρα Τάουσον την Τρίτη (3/6) και θα ανοίξουν το πρόγραμμα της ημέρας.

Η Μαρία Σάκκαρη / Πηγή: Tnani Badreddine/DeFodi Images/DeFodi via Getty Images
Η Μαρία Σάκκαρη / Πηγή: Tnani Badreddine/DeFodi Images/DeFodi via Getty Images

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

Την ερχόμενη Δευτέρα (29/6) ανοίγει η αυλαία του Wimbledon, εκεί όπου θα βρεθούν Μαρία Σάκκαρη και Στέφανος Τσιτσιπάς.

Η κορυφαία Ελληνίδα τενίστρια θα κάνει πρεμιέρα κόντρα στην Κλάρα Τάουσον. Όποια από τις δυο προκριθεί στην επόμενη φάση του grand slam θα βρεθεί αντιμέτωπη με τη νικήτρια του Καλίνιν - Ραχίμοβα, ενώ στον τρίτο ενδέχεται να συναντήσει την Τζάσμιν Παολίνι.

Ο αγώνας τους θα διεξαχθεί την Τρίτη (30/6) και θα είναι ο πρώτος της ημέρας. Αναμένεται να αρχίσει στις 13:00 ώρα Ελλάδος, με τηλεοπτική μετάδοση από το Novasports 6.

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ