Η μεγάλη αντίπαλος της Μπάιλς επιστρέφει μετά από 13 χρόνια απουσίας με στόχο τους Ολυμπιακούς

Η σπουδαία γυμνάστρια Κέιτλιν Οχάσι επιστρέφει στην ενεργό δράση στα 28 της με στόχο την πρόκριση στους Αγώνες του Λος Άντζελες το 2028.

Η Κέιτλιν Οχάσι το 2026 στο γυμναστήριο της / Πηγή: Pacific Reign Gymnastics
Η Κέιτλιν Οχάσι το 2026 στο γυμναστήριο της / Πηγή: Pacific Reign Gymnastics

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

Ένα από τις πιο αναγνωρίσιμα ονόματα της αμερικανικής ενόργανης γυμναστικής, η Κέιτλιν Οχάσι, ανακοίνωσε την επιστροφή της στην ενεργό δράση, επτά χρόνια μετά την τελευταία της συμμετοχή σε πανεπιστημιακούς αγώνες και δεκατρία μετά την τελευταία της εμφάνιση σε επίπεδο εθνικών ομάδων.

Η Οχάσι γνωστοποίησε μέσω των social media ότι αποφάσισε να κυνηγήσει ξανά το παιδικό της όνειρο, το οποίο δεν είναι άλλο από την πρόκριση στους πρώτους της Ολυμπιακούς Αγώνες, κάτι που δεν κατάφερε να κάνει νωρίτερα λόγω τραυματισμών και συγκυριών.

Η 29χρονη Αμερικανίδα έγινε παγκοσμίως γνωστή το 2018 χάρη στο εντυπωσιακό πρόγραμμά της στις ασκήσεις εδάφους στο πανεπιστημιακό πρωτάθλημα (NCAA) για λογαριασμό του UCLA που βαθμολογήθηκε με το απόλυτο 10.0 και συγκέντρωσε 252 εκατομμύρια προβολές στο Youtube.

Δείτε τo viral πρόγραμμα που είχε κάνει στο NCAA το 2018:

Η απόφαση να επιστρέψει

Η Οχάσι μπορείς να μην αγωνίζεται αλλά έχει συνεχίσει να προπονείται τα τελευταία χρόνια και έχει μετατραπεί σε influencer για το άθλημα. Η μεγάλη ανακοίνωση για την αγωνιστική επιστροφή της έγινε με βίντεο που ανέβασε στα social media την Ολυμπιακή μέρα, στις 23 Ιουνίου.

«Ύστερα από χρόνια σκέψης για το αν ήθελα να συνεχίσω να κυνηγώ ένα όνειρο που είχα από μικρό παιδί, αποφάσισα να το τολμήσω. Προχωρώ βήμα-βήμα, μία δεξιότητα, ένα όργανο, ένα όνειρο κάθε φορά», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η είδηση έπεσε σα βόμβα στον κόσμο της γυμναστικής, ενώ χάρη στην επιδραστικότητα της Αμερικανίδας αθλήτριας έκανε σχετικό αφιέρωμα και η επίσημη σελίδα των Ολυμπιακών Αγώνων, παρότι η Οχάσι δεν έχει υπάρξει Olympian στην καριέρα της.

Η δύσκολη πορεία της Οχάσι και η νίκη επί της Μπάιλς

Η τελευταία συμμετοχή της Οχάσι σε διοργάνωση επιπέδου γυναικών με την Εθνική ομάφα ήταν το 2013, όταν κατέκτησε τον τίτλο στο σύνθετο ατομικό του American Cup, επικρατώντας μεταξύ άλλων της συνομήλικής της και μετέπειτα επτάκις «χρυσής» Ολυμπιονίκη Σιμόν Μπάιλς.

Παραμένει έτσι μία από τις ελάχιστες αθλήτριες που κατάφεραν να νικήσουν τη Μπάιλς σε αγώνα σύνθετου ατομικού, δηλαδή στη συνολική βαθμολογία μετά από εκτέλεση προγραμμάτων και στα τέσσερα όργανα, τη δοκό ισορροπίας, το άλμα, τους ασύμμετρους ζυγούς και τις ασκήσεις εδάφους.

Στο απόγειο της καριέρας της αντιμετώπισε συνεχόμενους τραυματισμούς που της στέρησαν τη συμμετοχή στους  Ολυμπιακούς Αγώνες του 2016, σε αντίθεση με την Μπάιλς που απέκτησε την παγκόσμια φήμη της αρχής γενομένης στο Ρίο.

Η Οχάσι τα επόμενα χρόνια επέστρεψε από τους τραυματισμούς και ακολούθησε μία ιδιαίτερα επιτυχημένη πορεία στο πανεπιστημιακό πρωτάθλημα με το UCLA. Το 2018 συνέβαλε καθοριστικά στην κατάκτηση του ομαδικού τίτλου, ενώ αναδείχθηκε και πρωταθλήτρια στις ασκήσεις εδάφους. Η τελευταία της αγωνιστική εμφάνιση σημειώθηκε το 2019, όταν κατέκτησε την τρίτη θέση στο ομαδικό αλλά και ατομικά στη δοκό ισορροπίας.

Τα επόμενα χρόνια συμμετείχε σε σόου γυμναστικής όπως το Gold Over America Tour που διοργάνωσε το 2021 και το 2024 η Μπάιλς, αλλά εξακολοθεί να απέχει από αγώνες τα τελευταία επτά χρόνια και από εκπροσώπηση της Εθνικής ομάδας γυναικών των ΗΠΑ τα τελευταία 13 χρόνια.

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ