Κεντζιόρα για την αποχώρησή του από τον ΠΑΟΚ: «Συμφωνήσαμε να αποχωρήσω ως ελεύθερος»
Τους λόγους για τους οποίους αποφάσισε να αποχωρήσει από τον ΠΑΟΚ, εξήγησε ο Τόμας Κεντζιόρα.
Ο Τόμας Κεντζιόρα αποχώρησε από τον ΠΑΟΚ έπειτα από 3,5 χρόνια και θα συνεχίσει την καριέρα του στη Ντιναμό Κιέβου.
Στις πρώτες του δηλώσεις ως ποδοσφαιριστής της Ουκρανικής ομάδας, η οποία έχει ξεκινήσει την προετοιμασία της για τη νέα σεζόν στην Αυστρία, αναφέρθηκε στον «Δικέφαλο του Βορρά» και μίλησε τον τρόπο και τον λόγο, που αποχώρησε από τον σύλλογο.
«Δεν ήταν μια αυθόρμητη απόφαση. Ζύγισα όλα τα αγωνιστικά, προσωπικά και οικογενειακά δεδομένα, όμως δεν χρειάστηκα πολύ χρόνο για να αποφασίσω. Οι άνθρωποι της Ντιναμό μου έδειξαν ξεκάθαρα ότι η ομάδα με χρειάζεται και ότι υπολογίζουν σε μένα.
Παράλληλα, στις συζητήσεις που είχα με τη διοίκηση του ΠΑΟΚ συμφωνήσαμε πως θα αποχωρήσω ως ελεύθερος», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Σε περίπου 3,5 χρόνια παρουσίας στη Θεσσαλονίκη, αγωνίστηκε 141 φορές με τον ΠΑΟΚ, με απολογισμό τέσσερα γκολ και τρεις ασίστ, κατακτώντας και ένα πρωτάθλημα. Ήταν από τους ακρογωνιαίους λίθους του «Δικεφάλου του Βορρά» στην άμυνα και είχε συνθέσει ένα εξαιρετικό κεντρικό αμυντικό δίδυμο με τον Γιάννη Μιχαηλίδη.