«Κλειδώνει» νέα -και καλύτερη οικονομικά- συμφωνία με την Cosmote TV ο Παναθηναϊκός

Το νέο «deal» στα τηλεοπτικά με αύξηση έως και 20% και η σούπερ βασική χορηγία, δημιουργούν νέες «πηγές εσόδων» για το Cost Control
Οι παίκτες του Παναθηναϊκού πανηγυρίζουν το γκολ του Φώτη Ιωαννίδη στο παιχνίδι της κανονικής περιόδου με την ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ - ΠΗΓΗ: ΙΝΤΙΜΕ
Οι παίκτες του Παναθηναϊκού πανηγυρίζουν το γκολ του Φώτη Ιωαννίδη στο παιχνίδι της κανονικής περιόδου με την ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ - ΠΗΓΗ: ΙΝΤΙΜΕ

Το αργότερο έως τα μέσα της επόμενης εβδομάδας, λίγο πριν την εκκίνηση των φιλικών του Παναθηναϊκού επί αυστριακού εδάφους, αναμένεται να επικυρωθεί το νέο «deal» των «πράσινων» με την Cosmote TV που θα αποτελέσει και την επόμενη αγωνιστική περίοδο τον τηλεοπτικό πάροχο του ποδοσφαιρικού «τριφυλλιού».

Οι συζητήσεις έχουν προχωρήσει πλέον τις τελευταίες ημέρες και μολονότι απομένει ακόμη ένα ραντεβού ανάμεσα στους «πράσινους» και το συνδρομητικό κανάλι, η συμφωνία ανάμεσα στις δύο πλευρές θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη.

Και μάλιστα με καλύτερους οικονομικά όρους για τον Παναθηναϊκό, καθότι οι πληροφορίες επισημαίνουν πως το πλήρες «πακέτο» για όλα τα τηλεοπτικά του «τριφυλλιού» και τις συνολικές παραγωγές, θα είναι έως και 20% αυξημένο σε σχέση με το προηγούμενο συμβόλαιο.

Ήτοι από τα περίπου 10 εκατ. ευρώ που λάμβανε ο Παναθηναϊκός, θα φτάσει σ’ ένα ποσό κοντά στα 12 εκατ. ευρώ για την αγωνιστική περίοδο 2025/26, αυξάνοντας σημαντικά τα έσοδά του ως κλαμπ σε μία «δύσκολη» περίοδο για όλη την αγορά.

Η συγκεκριμένη εξέλιξη δε, έρχεται σε συνέχεια της μεγάλης αποκάλυψης του Athletiko περί της αρχικής συμφωνίας του Παναθηναϊκού για τη βασική χορηγία στη φανέλα του, με ποσά που δεν έχουν υπάρξει στο παρελθόν.

Μια χορηγία που θα είναι τριετής (με κλειστό συμβόλαιο), με παγκόσμιο στοιχηματικό κολοσσό -ο οποίος προτίθεται να επεκταθεί στην ελληνική αγορά, παίρνοντας άδεια από την αρμόδια εποπτική αρχή την Επιτροπή Εποπτείας Ελέγχου Παιγνίων- και θα αποφέρει στον Παναθηναϊκό ένα ποσό άνω των 18 εκατομμυρίων ευρώ έως το καλοκαίρι του 2028.

Το πλέον εντυπωσιακό στη συγκεκριμένη συμφωνία, είναι το γεγονός πως το εν λόγω ποσό σε ετήσια βάση (λίγο πάνω από τα 6 εκατ. ευρώ) είναι υπέρ-τριπλάσιο σε σχέση με την προηγούμενη βασική χορηγία στη φανέλα του Παναθηναϊκού (1,7 εκατ. ευρώ), δημιουργώντας επιπλέον έσοδα για την «πράσινη» ΠΑΕ που ετησίως θα φτάνουν τα 4,3 εκατ. ευρώ.

Συνδυαστικά λοιπόν με το νέο τηλεοπτικό συμβόλαιο που θα επικυρωθεί τις επόμενες ημέρες, ο Παναθηναϊκός πάει σε μία σεζόν όπου θα εμφανίσει έξτρα έσοδα που θα ξεπερνούν τα 6 εκατ. ευρώ.

Στο κατάλληλο... timing θα έλεγε κανείς, καθότι τα παραπάνω θα επηρεάσουν θετικά και την όλη διαδικασία με το Cost Control της UEFA, που «απαιτεί» δημιουργία νέων «πηγών εσόδων» απ’ τους «πράσινους», πέρα απ’ την απευθείας χρηματοδότηση του μεγαλομετόχου του μέσω αυξήσεων Μετοχικού Κεφαλαίου.

Σαφώς και τα δύο παραπάνω επικείμενα «deals» δεν απομακρύνουν την «ανάγκη» (και) για πώληση, αλλά σε κάθε περίπτωση διευκολύνουν πάρα πολύ την οικονομική εξισορρόπηση του ισοζυγίου εσόδων/εξόδων του Παναθηναϊκού...

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ