Μία ματιά στο... πορτοφόλι του Φαμπρίτσιο Ρομάνο: Οι απολαβές του κορυφαίου «μεταγραφολόγου»

Οι μεταγραφές είναι ένα κομμάτι άμεσα συνδεδεμένο με το ποδόσφαιρο, καθώς το ενδιαφέρον του φίλαθλου κοινού γύρω από τις κινήσεις ενίσχυσης των ομάδων του (και όχι μόνο) κρατάει «ζωντανό» το άθλημα ακόμη και σε περιόδους που δεν υπάρχει αγωνιστική δράση.
Έτσι λοιπόν, αν οποιοσδήποτε ενδιαφερθεί για μία πιθανή μεταγραφή της ομάδας του, ή τις εξελίξεις γύρω από αυτήν, τότε με μία απλή αναζήτηση στο Instagram ή στο X , δε θα χρειαστεί να κάνει πολλά σκρολ μέχρι να πέσει πάνω στο προφίλ του Fabrizio Romano. Του ανθρώπου που τα καλοκαίρια κοιμάται 5 ώρες την ημέρα και όταν ο Μάγια Γιοσίντα ήταν να μεταγραφεί στη Σάλκε απορρίπτοντας πρόταση της Τραμπζονσπόρ, το γνώριζε πριν την ίδια τη γυναίκα του Ιάπωνα.
Η αρχή και η ηλικία που διέρρευσε την πρώτη του μεταγραφή
Ο Ιταλός ξεκίνησε την καριέρα του στην ιταλική ιστοσελίδα «TuttoMercato» και διέρρευσε την πρώτη του μεταγραφή όταν ήταν μόλις 18 ετών. Έπειτα ακολούθησε το «Sky Sport Italia» όπου βρισκόταν επί την επίβλεψη του Τζιανλούκα Ντι Μάρτσιο.
Από εκεί και μετά η καριέρα του απογειώθηκε, δημιουργώντας τη δική του επιχείρηση γύρω από ένα σλόγκαν που έμελε να του αλλάξει τη ζωή.
Τι εστί το πασίγνωστο «Here we go»
Αν υπάρχει μία φράση που συνδέεται απόλυτα με το πρόσωπο του Ιταλού δημοσιογράφου, δεν μπορεί να είναι καμία άλλη πέρα από το περιβόητο «Here we go». Μία φράση που ακούγοντάς τη, οποιοσδήποτε που ξέρει τη σημασία της καταλαβαίνει ότι μία μεταγραφή έχει 99% ολοκληρωθεί. Οι τρεις αυτές λέξεις αποτελούν πλέον το σλόγκαν του και χάρις αυτήν έχει καταφέρει να καθιερωθεί.
Αναφορικά με τη δημιουργία του, ο ίδιος σε μία συνέντευξή του στη διαδικτυακή ιστοσελίδα «TransferMarkt» είπε τα εξής:
«Πάντα αγαπούσα τα κοινωνικά δίκτυα, αλλά ποτέ δε σκέφτηκα να δημιουργήσω ένα τέτοιο brand. Δεν είμαι πραγματικά "τύπος με σλόγκαν", αν έτσι θέλετε να το πείτε, αλλά προτιμώ άλλες μορφές επικοινωνίας».
«Αυτό γεννήθηκε τυχαία. Το έγραψα απλώς στο τέλος μίας ανάρτησης και από εκείνη τη στιγμή και μετά πάντα με ρωτούσαν αν μια διαπραγμάτευση έχει πλέον το χρίσμα του "Here we go". Αυτό έκανε τους αναγνώστες μου χαρούμενους και αποφάσισα να το κρατήσω και να δώσω πάντα στη φράση τη σημασία που της αξίζει και να τη χρησιμοποιώ μόνο όταν κάτι είναι πραγματικά δυνατό – λαμβάνοντας πάντα υπόψη όλες τις μεταβλητές της αγοράς».
Οι ακόλουθοι και οι οικονομικές απολαβές του
Το σύνολο των ακολούθων στα social media του Ιταλού (Χ, Instagram, TikTok, YouTube), ξεπερνά τα 81 εκατομμύρια. Ένας αριθμός που παίζει καθοριστικό ρόλο στο οικονομικό κομμάτι.
Σύμφωνα λοιπόν με την πλατφόρμα «Hifi», ο Φαμπρίτσιο Ρομάνο έλαβε τον προηγούμενο μήνα ένα ποσό ανάμεσα στις 299 και 416 χιλιάδες δολάρια χωρίς τα έσοδα από την πλατφόρμα του Χ όπου μόνες τους ανέρχονται στις 87 χιλιάδες.
Όσον αφορά το εισόδημά του μέσα στη διάρκεια ενός έτους, τότε αυτό υπολογίζεται κάπου ανάμεσα στα 3,5 και 4,9 εκατομμύρια.