Μοντέρο για πιθανή μετακόμιση στον Ολυμπιακό: «Μέχρι και τα χρήματα ξέρετε;» (video)
Ο Ζαν Μοντέρο φιλοξενήθηκε σε πάνελ εκπομπής στην πατρίδα του, όπου και κεντρικό θέμα υπήρξε... το μέλλον του και ο Ολυμπιακός!
Με τη σεζόν στη Βαλένθια να έχει ολοκληρωθεί, σιγά σιγά μπαίνουν στην τελική ευθεία όλες οι ανοιχτές μεταγραφικές υποθέσεις που υπάρχουν στην ισπανική ομάδα. Πρώτη για παράδειγμα, η αποχώρηση του Μπρανκού Μπαντιό από τον σύλλογο και η ένταξή του στον Παναθηναϊκό. Και στη συνέχεια υπάρχει φυσικά και η ανοιχτή υπόθεση του Ζαν Μοντέρο, ο οποίος... προβάρει τα ερυθρόλευκα του Ολυμπιακου.
Ο «El Problema», αφού ολοκλήρωσε τις αγωνιστικές του υποχρεώσεις με την πορτοκαλί φανέλα, εκκίνησε τις καλοκαιρινές διακοπές του, δίχως ακόμα το επόμενο βήμα στην καριέρα του να έχει επισημοποιηθεί. Στο πλαίσιο αυτό, ο Μοντέρο, παραχώρησε μεγάλη συνέντευξη στην πατρίδα του, όπου και φιλοξενήθηκε σε εκπομπή στο Youtube.
Κεντρικός πυλώνας της συζήτησης, υπήρξε φυσικά το μέλλον του. Οι παρουσιαστές τον ρώτησαν ευθέως, αν έχει συμφωνήσει με τον Ολυμπιακό, εμφανιζόμενοι με αρκετή σιγουριά στα όσα τον ρωτούσαν. Βέβαια, ο Μοντέρο δεν έδειξε να θέλει να... αποκαλύψει κάτι στα ίσα. Όταν τον ρώτησαν για το φημολογούμενο συμβόλαιό του στον Πειραιά, θέλησε να... παρέμβει!
«Πώς; Πώς; Μέχρι και τα χρήματα ξέρετε;»
Στη συνέχεια βέβαια, αποφάσισε και ο ίδιος να τοποθετεί για τα όσα γράφονται και λέγονται σχετικά με το επόμενο βήμα της καριέρας του, καθώς και τις προτάσεις που είχε στα χέρια του. Είτε από τη Βαλένθια, είτε φυσικά και από τον Ολυμπιακό. Δίχως να κατονομάζει την ελληνική ομάδα.
«Όχι, δεν με έκαναν ούτε να νιώσω άσχημα ούτε τίποτα τέτοιο οι δηλώσεις για την παραμονή μου στη Βαλένθια. Χθες ήμουν απλώς πάρα πολύ χαρούμενος με όσα πετύχαμε. Στο τέλος της ημέρας ήταν ένας στόχος που κυνηγούσαμε όλοι, γιατί είχαμε περάσει πολλές δυσκολίες στην πορεία. Πέρσι, φέτος στο Κύπελλο, στο Final Four... Και νομίζω ότι αυτό που ζήσαμε χθες ήταν σαν μια μεγάλη ανακούφιση για όλους μας μέσα στην ομάδα.
Εκείνος είπε αυτά που είπε, γιατί προφανώς κυκλοφορούν πολλές φήμες και γράφονται πολλά. Στο τέλος θα έρθει η στιγμή του αποχαιρετισμού ή της άφιξης ή ό,τι τέλος πάντων πρόκειται να συμβεί. Εγώ όμως δεν ασχολούμαι ιδιαίτερα με αυτά. Αυτή τη στιγμή σκέφτομαι μόνο να απολαύσω όσα ζούμε, να συνεχίσω μπροστά και, σε λίγες ημέρες, να ενσωματωθώ και στην εθνική ομάδα».
Άλλα κεφάλαια της συνέντευξης
Στη συνέχεια, ερωτήθηκε για την αντιμετώπιση που είχε όταν άρχισαν να προκύπτουν οι φήμες για το επόμενο βήμα της καριέρας του, πριν καν ολοκληρωθεί η φετινή αγωνιστική περίοδος.
«Ναι, γιατί μερικές φορές ο κόσμος παρεξηγεί τα πράγματα. Όταν βγήκαν όλες αυτές οι ειδήσεις, νομίζω πως από όλους τους παίκτες εγώ ήμουν αυτός που δέχθηκε τη μεγαλύτερη επίθεση στα social media. Παντού. Με έβριζαν, μου έγραφαν διάφορα, ξέρεις...
Και ο λόγος είναι ότι πολλές φορές ο κόσμος δεν γνωρίζει πραγματικά τι συμβαίνει. Γι' αυτό σου λέω ότι προσπαθώ να κρατιέμαι μακριά από τα social media και όλα αυτά. Βέβαια, όσο κι αν προσπαθείς να τα αγνοήσεις, κάποια στιγμή φτάνουν μέχρι εσένα.
Εκείνη τη στιγμή όμως, όπως σου είπα, το μόνο που σκεφτόμασταν όλοι — το προπονητικό επιτελείο και οι παίκτες — ήταν να κατακτήσουμε έναν τόσο μεγάλο τίτλο. Είχαμε δύο χρόνια χωρίς να τα καταφέρουμε. Τώρα όμως τα καταφέραμε. Και το μόνο που περνούσε από το μυαλό μου ήταν να χαρώ τη στιγμή και να προσφέρω λίγη χαρά σε όλους αυτούς τους ανθρώπους που μας στήριζαν από την πρώτη ημέρα της σεζόν».