Μπαρτζώκας: «Συνεχίζουμε ταπεινοί και πεινασμένοι - Ο Ολυμπιακός είναι το σπίτι μου»

Όσα δήλωσε ο Γιώργος Μπαρτζώκας μετά την ανακοίνωση της επέκτασης της συνεργασίας του με τον Ολυμπιακό.

Ο Γιώργος Μπαρτζώκας μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος, Πηγή: Eurokinissi
Ο Γιώργος Μπαρτζώκας μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος, Πηγή: Eurokinissi

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

Στο επίσημο site του Ολυμπιακού μίλησε ο Γιώργος Μπαρτζώκας λίγο μετά την ανανέωση της συνεργασίας του με την ομάδα του Πειραιά.

Ο αρχιτέκτονας των επιτυχιών της σύγχρονης ιστορίας των «ερυθρολεύκων», με αποκορύφωμα αυτήν της κατάκτησης του Euroleague το 2026, δήλωσε:

«Η ανανέωση της συνεργασίας μας για τα επόμενα τρία χρόνια με γεμίζει χαρά και συγκίνηση. Για μένα ο Ολυμπιακός είναι κάτι πολύ μεγαλύτερο από μια επαγγελματική στέγη. Είναι η ομάδα μου, το σπίτι μου και το πιο μακρύ ταξίδι της πορείας μου στο χώρο. Μαζί του αξιώθηκα να ζήσω αξέχαστες στιγμές και χρέος όλων μας είναι παλέψουμε για ακόμα περισσότερες.

Θέλω πρωτίστως να ευχαριστήσω τους προέδρους της ομάδας μας Γιώργο και Παναγιώτη Αγγελόπουλο για τη σταθερή σχέση εμπιστοσύνης που έχουμε χτίσει όλα αυτά τα χρόνια. Μια σχέση που σφυρηλατήθηκε μέσα σε αμοιβαίο σεβασμό, ειλικρίνεια και κοινό όραμα για την πρόοδο του Ολυμπιακού.

Η αμφίδρομη σύνδεση με τους φιλάθλους μας αποτελεί για μένα ανεξάντλητη πηγή δύναμης. Είναι το καύσιμο που με ωθεί να συνεχίζω με το ίδιο πάθος και την ίδια αίσθηση ευθύνης απέναντι στην ομάδα.

Τα συναισθήματα που μας χαρίζει ο Ολυμπιακός δεν εξοφλούνται. Η μόνη μορφή ανταπόδοσης είναι η αδιάκοπη προσπάθεια να τον κάνουμε μεγαλύτερο, ισχυρότερο και όσο τον δυνατόν πιο αντάξιο της ιστορίας του.

Συνεχίζουμε ταπεινοί και πεινασμένοι».

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google