Μπιρτς: «Μίλησα με τον Σπανούλη και μου είπε πως ο Άρης είναι μια μεγάλη πρόκληση»

Ο Κεμ Μπιρτς παραχώρησε τις πρώτες δηλώσεις του ως παίκτης του Άρη, μετά την ανακοίνωσή του από την ομάδα.

Ο Κεμ Μπιρτς απoxωρεί το καλοκαίρι από τη Φενέρ κι ο Άρης τον θέλει δικό του / ΙΝΤΙΜΕ
Ο Κεμ Μπιρτς απoxωρεί το καλοκαίρι από τη Φενέρ κι ο Άρης τον θέλει δικό του / ΙΝΤΙΜΕ

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

Ο Άρης πραγματοποίησε μια μεγάλη κίνηση, ενισχύοντας το ρόστερ του για την ερχόμενη αγωνιστική περίοδο σε τεράστιο βαθμό. Με την απόκτηση του Κεμ Μπίρτς, ο οποίος άφησε τη Φενέρμπαχτσε έπειτα από μια διετία στον σύλλογο.

Ο Καναδός σέντερ, παραχώρησε τις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης των «κίτρινων», εκφράζοντας τη χαρά του που θα αποτελεί μέλος του νέου αυτού εγχειρήματος, ενώ παράλληλα ξεκαθαρίζει πως είχε επαφές με τον Βασίλη Σπανούλη οι οποίες τον έπεισαν να... εγκατασταθεί στη Θεσσαλονίκη.

Αναλυτικά οι πρώτες δηλώσεις του

«Ξέρω ότι ο Άρης είναι μία από τις πιο ιστορικές ομάδες στην Ελλάδα, αυτός που έμαθε στους Έλληνες πώς να παίζουν μπάσκετ. Επίσης, έχω δει τους φιλάθλους του και δείχνουν να είναι οι καλύτεροι στην Ελλάδα. Μίλησα με τον κόουτς Σπανούλη και μου είπε ότι αυτή θα είναι μία μεγάλη πρόκληση. Και πως ο στόχος είναι να κερδίζουμε, ώστε να φτάσουμε στο ανώτατο επίπεδο.

Αν με είδατε τα τελευταία δύο χρόνια, θα καταλάβετε ότι θα δείτε έναν εντελώς διαφορετικό παίκτη τώρα. Πιστεύω ότι οι φίλαθλοι θα εκπλαγούν βλέποντας αυτά που μπορώ να κάνω. Το μήνυμά μου προς τον κόσμο είναι να έχει υπομονή και να στηρίξει την ομάδα, γιατί αυτή θα είναι μία καλή χρονιά για μας.

Νιώθω ότι υπάρχει και θα υπάρχει μεγάλη εμπιστοσύνη και σεβασμός μεταξύ μας. Έχουμε ένα κοινό χαρακτηριστικό κι αυτό είναι ότι θέλουμε να κερδίζουμε».

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google