Ο Σιάο «έκλεισε» χρόνο στον Άρη και ο κόσμος του προσπαθεί να συνειδητοποιήσει αυτό που έρχεται

Ο Αλέξης Σαββόπουλος γράφει για τον ένα χρόνο του νεαρού επιχειρηματία στον Άρη και τις κατακλυσμιαίες αλλαγές.

Ο... ήρωας του Άρη και των φίλων του, Ρίτσαρντ Σιάο / Πηγή: ΙΝΤΙΜΕ
Ο... ήρωας του Άρη και των φίλων του, Ρίτσαρντ Σιάο / Πηγή: ΙΝΤΙΜΕ

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

Πέρασε κιόλας ένας χρόνος που η ΚΑΕ ΑΡΗΣ έχει περάσει στα χέρια του Ρίτσαρντ Σιάο και έχω την αίσθηση ότι ο κόσμος του δεν έχει ακόμη συνειδητοποιήσει το πραγματικό μέγεθος της αλλαγής. Προσπαθεί ακόμη να το διαχειριστεί. Να το κατανοήσει. Καταρχάς να πιστέψει ότι όλο αυτό που ξετυλίγεται μπροστά στα μάτια του είναι αληθινό. Ότι συμβαίνει και ότι συμβαίνει στον Άρη Θεσσαλονίκης. 'Οτι δεν είναι μια κακόγουστη φάρσα σαν αυτές που γίνονται την πρωταπριλιά. Ότι δεν θα ξυπνήσει ιδρωμένος από ένα άσχημο εφιάλτη συνειδητοποιώντας ότι κάποιος του έκανε πλάκα. 

Ένα χρόνο μετά ο νεαρός επιχειρηματίας που λατρεύει το μπάσκετ έπεισε και τους πλέον δύσπιστους ότι ήρθε στον Άρη για να μείνει. Ήρθε στον Άρη για να φτιάξει κάτι μεγάλο. Προφανώς και ο ίδιος αντιλαμβανόμενος το μέγεθος, τη δυναμική, την προοπτική, αλλά και τη δίψα του κόσμου, αποφάσισε με όσα λαμβάνουν χώρα εδώ και ένα μήνα να βάλει στο fast forward το πλάνο που είχε εξαρχής εκπονήσει με τους συνεργάτες του. 

Χωρίς να ζητήσει χάρες από κάποιο πολιτικό, να κάνει κολλητιλικια με τον ΕΣΑΚΕ ή την ΕΟΚ ή να επιδιώξει για πάρτη του κανένα δημόσιο εργάκι. Πλήρωσε τα χρέη χωρίς αντάλλαγμα, όπως έκαναν κάποιοι άλλοι στην πόλη. Τον ενδιαφέρει μόνο το αμιγώς μπασκετικό κομμάτι της επένδυσης του, που βρίσκεται ακόμη στα σπάργανα. Φαίνεται, όμως, να έχει στέρεες βάσεις, όραμα, σχέδιο και πολύ φρέσκο αέρα που είχε ανάγκη το club. Προσωπικά μου αρέσει που δεν τον διακατέχει, και το έχει μεταφέρει και στους γύρω του, καμία απολύτως έπαρση.  Και εύχομαι να είναι ο οδηγός του και για τη συνέχεια γιατί απεχθάνομαι το οτιδήποτε συνάδει με νεοπλουτισμό. Και δεν ταιριάζει και στον Αρη…

Λάθη θα γίνουν. Ειδικά όταν μιλάμε και για νεαρούς και άμαθους παράγοντες που έμαθαν να λειτουργούν περισσότερο ως στελέχη σε μία ΑΕ. Από αυτά, όμως, θα μάθουν και μέρα με τη μέρα γίνονται καλύτεροι. Πού μπορεί να οδηγήσει όλο αυτό; Ουδείς γνωρίζει. Ελπίζει, όμως, και έχει την αίσθηση ότι θα είναι κάτι… grande που θα προσθέσει κι άλλα λάβαρα στον ουρανό του Παλέ. Επομένως, απολαύστε υπεύθυνα και χωρίς ενοχές. Τα καλύτερα είναι μπροστά. 

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ