Ο πρόεδρος της Βαλένθια επιβεβαίωσε την αποχώρηση Μοντέρο: «Όπου και αν συνεχίσει την καριέρα του...»
Ο πρόεδρος της Βαλένθια, Χουάν Ροίγκ, αναφέρθηκε μετά το φινάλε της σεζόν, στον Ζαν Μοντέρο και στο επόμενο βήμα της καριέρας του Δομινικανού.
Η σεζόν ολοκληρώθηκε για τη Βαλένθια με τον καλύτερο τρόπο, σε μια ιστορική χρονιά για τον σύλλογο. Η ομάδα του Πέδρο Μαρτίνεθ κατέκτησε το πρωτάθλημα Ισπανίας στη σειρά τελικών εναντίον της Μπαρτσελόνα. Η υπέρτατη επιβράβευση, για έναν σύλλογο που έφερε όλη την Ευρώπη... τούμπα.
Μεγάλος πρωταγωνιστής αυτής της προσπάθειας και αυτών των διακρίσεων, ο φοβερός και τρομερός, Ζαν Μοντέρο. Ο Δομινικανός γκαρντ πραγματοποίησε σεζόν MVP σε όλες τις διοργανώσεις και είχε εκπληκτικές εμφανίσεις καθ όλη τη διάρκεια της σεζόν. Μια εικόνα η οποία επιβραβεύεται από... την επικείμενη μεταγραφή του στον Ολυμπιακό!
Ο πρόεδρος της Βαλένθια, Χουάν Ρόιγκ, μετά την κατάκτηση του τίτλου από την ομάδα του, παραχώρησε δηλώσεις. Πρώτα από όλα, σχολίασε εκτενώς τα επιτεύγματα των παικτών του, ενώ στη συνέχεια της συνέντευξης, αναφέρθηκε ειδικά στον Μοντέρο. Επιβεβαιώνοντας επί της ουσίας, πως ο παίκτης θα αποχωρήσει από την ομάδα...
Η δήλωσή του
«Είμαστε πολύ περήφανοι για τον Μοντέρο. Έχει κάνει εκπληκτική δουλειά και όπου κι αν συνεχίσει την καριέρα του, οι πόρτες της Βαλένθια θα είναι πάντα ανοιχτές για εκείνον. Δεν πρόκειται να αλλάξουμε το μοντέλο λειτουργίας του συλλόγου, ούτε να παρασυρθούμε σε υπερβολές. Επειδή κάνουμε τόσο καλή δουλειά, όλοι θέλουν να αποκτήσουν τους παίκτες μας. Αλλά, τέλος πάντων, δεν πρόκειται να πάρουμε προμήθεια για κανέναν από αυτούς».