Έξαλλος ο Αταμάν στο φινάλε του ντέρμπι - Μπήκε στον αγωνιστικό χώρο και αποβλήθηκε για διαμαρτυρίες (video)
Ο Εργκίν Αταμάν έγινε έξαλλος με τη διαιτητική ομάδα στο φινάλε του τρίτου τελικού ανάμεσα σε Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό και αποβλήθηκε.