Στη Βουλιαγμένη η Μπέντε Ρόγκε
Η Βουλιαγμένη προχώρησε σε σημαντική ενίσχυση του ρόστερ της με την απόκτηση της Ολλανδής Μπέντε Ρόγκε.
Ο Ναυτικός Όμιλος Βουλιαγμένης ανακοίνωσε την απόκτηση της διεθνούς Ολλανδής πολίστριας Μπέντε Ρόγκε, μια κίνηση που αποτελεί μεγάλη ενίσχυση στο ρόστερ της ομάδας πόλο Γυναικών.
Πρόκειται για βασικό μέλος της Εθνικής ομάδας της Ολλανδίας από το 2018, όπου έχει πετύχει σημαντικές διακρίσεις σε κορυφαίες διεθνείς διοργανώσεις, μεταξύ των οποίων χρυσά μετάλλια σε Ευρωπαϊκά και Παγκόσμια Πρωταθλήματα, καθώς και χάλκινο ολυμπιακό μετάλλιο.
Σε συλλογικό επίπεδο η Ρόγκε, αγωνίστηκε για τέσσερα χρόνια στο Arizona State University στις ΗΠΑ, ενώ πρόσφατα κατέκτησε το Euro Cup με την ολλανδική ZV de Zaan ενώ με τη μεταγραφή της στον ΝΟ Βουλιαγμένης κάνει για πρώτη φορά το επαγγελματικό βήμα να αγωνιστεί εκτός της πατρίδας της.
Η ανακοίνωση του ΝΟΒ
Ο Ναυτικός Όμιλος Βουλιαγμένης με χαρά ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με τη διεθνή Ολλανδή αθλήτρια Μπέντε Ρόγκε.
Η Μπέντε αποτελεί βασικό μέλος της Εθνικής Ομάδας της Ολλανδίας από το 2018, πραγματοποιώντας την πρώτη της συμμετοχή σε μεγάλη διοργάνωση στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα της Βαρκελώνης. Από τότε έχει καταγράψει μια εντυπωσιακή πορεία με το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα της χώρας της, κατακτώντας τρία χρυσά μετάλλια σε Ευρωπαϊκά Πρωταθλήματα, ένα χρυσό και ένα χάλκινο μετάλλιο σε Παγκόσμια Πρωταθλήματα, καθώς και το χάλκινο μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Επίσης, συμμετείχε στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού, επιβεβαιώνοντας την παρουσία της ανάμεσα στις κορυφαίες αθλήτριες της παγκόσμιας υδατοσφαίρισης.
Σε συλλογικό επίπεδο, αγωνίστηκε για τέσσερις σεζόν στο Arizona State University των Ηνωμένων Πολιτειών, ενώ στην Ολλανδία έχει αγωνιστεί με την ZV de Zaan, με την οποία πανηγύρισε την κατάκτηση του Euro Cup την περασμένη αγωνιστική περίοδο.
Η μεταγραφή της στον Ναυτικό Όμιλο Βουλιαγμένης σηματοδοτεί το πρώτο της επαγγελματικό βήμα σε ευρωπαϊκό σύλλογο εκτός Ολλανδίας, ανοίγοντας ένα νέο και ιδιαίτερα σημαντικό κεφάλαιο στην καριέρα της.
Η ίδια δήλωσε: «Είμαι ιδιαίτερα ενθουσιασμένη που εντάσσομαι στην οικογένεια του Ναυτικού Ομίλου Βουλιαγμένης. Το να αγωνιστώ για έναν τόσο ιστορικό και επιτυχημένο σύλλογο, σε έναν τόσο όμορφο τόπο, είναι για εμένα μια πρόκληση και μία ευκαιρία για την οποία νιώθω πραγματικά ευγνώμων. Ανυπομονώ να γνωρίσω τις νέες μου συμπαίκτριες, να δημιουργήσουμε ισχυρούς δεσμούς και να δουλέψουμε μαζί ώστε να πετύχουμε τους στόχους μας και να έχουμε μια εξαιρετική αγωνιστική χρονιά».
Kαλωσορίζουμε την Bente στην οικογένεια του Ναυτικού Ομίλου Βουλιαγμένης!