Στην τελική ευθεία η πώληση του Σούντμπεργκ
Σύντομη η θητεία του 29χρονου Σουηδού στόπερ που είναι ζήτημα χρόνου να συνεχίσει την καριέρα του στην τουρκική Γκεζτέπε.
Ο Άρης απέκτησε το περασμένο καλοκαίρι τον Νόα Σούντμπεργκ με τη μορφή του δανεισμού από την Λουντογκόρετς για να ενισχύσει το κέντρο της άμυνας αλλά οι συχνοί τραυματισμοί μέσα στη σεζόν, δεν επέτρεψαν στον 29χρονο με καταγωγή από την Γκάμπια να γίνει βασικός σε πολλά παιχνίδια (έπαιξε σε 16 ματς). Στη συμφωνία με τη βουλγαρική ομάδα υπήρχε ο όρος της υποχρεωτικής αγοράς έναντι ποσού 500.000 ευρώ που εκπληρώθηκε από τους κιτρινόμαυρους που δεν σκοπεύουν όμως να διατηρήσουν στο ρόστερ τους τον Σουηδό κεντρικό αμυντικό.
Στην ουσία αγόρασαν τα δικαιώματά του προκειμένου να τα παραχωρήσουν στην Γκεζτέπε που τον θέλει λόγω της παρουσίας εκεί του Στοίλοφ, του προηγούμενου προπονητή του. Ο Άρης δηλαδή θα πάρει πίσω τα χρήματα που έδωσε για να τον αποκτήσει, χωρίς να υποστεί κάποια οικονομική ζημιά και παράλληλα θα γλιτώσει και τα χρήματα του συμβολαίου του παίκτη σε περίπτωση που έμενε που δεν ήταν και λίγα. Η διαδικασία βρίσκεται στην τελικής της ευθεία και σύντομα ο Νόα Σούντμπεργκ θα αποτελέσει οριστικά παρελθόν από τον Άρη.
Η αποχώρηση του 29χρονου στοπερ θα σηματοδοτήσει και τις προσθήκες που θα γίνουν στο κέντρο της άμυνας. Οι κιτρινόμαυροι προτίθενται να αποκτήσουν δυο ενδεκαδάτους κεντρικούς αμυντικούς (ο ένας αριστεροπόδαρος) με τους στόχους να έχουν εντοπιστεί και ο στόχος είναι να κλείσει τουλάχιστον ο ένας μέχρι την έναρξη της προετοιμασίας.