Ποιοι «μικροί» θα ακολουθήσουν την προετοιμασία του Αρη
Οι τρεις ποδοσφαιριστές από την Κ19 των κιτρινόμαυρων θα πάρουν μέρος στην προετοιμασία και θα αξιολογηθούν από τον Γρηγορίου.
Είθιστε στο διάστημα της θερινής προετοιμασίας των ομάδων, να δίνεται η ευκαιρία να συμμετάσχουν σε αυτή και κάποιοι από τους... πιτσιρικάδες του Άρη. Μέλη δηλαδή της Κ19 του συλλόγου που έφτασαν ως τον τελικό της ΕΠΣΜ υπό τις οδηγίες του Γρηγόρη Παπαδόπουλου. Με βάση την αξιολόγηση που έχει γίνει από το τεχνικό τιμ αλλά και τους υπεύθυνους των τμημάτων υποδομής (Κολτσίδας- Αλεξιάδης) τη φετινή προετοιμασία που θα πραγματοποιηθεί σε δυο στάδια, αρχικά στην Πτολεμαϊδα και στη συνέχεια στην Ιταλία, θα ακολουθήσουν οι Σιταράς Καραμανλής και Αντωνιάδης.
Ο πρώτος αγωνίζεται ως κεντρικός αμυντικός, Καραμανλής παίζει στην επίθεση και ο Αντωνιάδης είναι αριστερός μπακ. Οι δυο από τους τρεις δηλαδή αγωνίζονται και σε θέσεις που αυτή τη στιγμή υπάρχουν και τα μεγαλύτερα κενά. Ολοι τους θα αξιολογηθούν από τον Μιχάλη Γρηγορίου και ανάλογα με την εικόνα τους σε φιλικά και προπονήσεις, θα γίνουν και οι σχετικές εισηγήσεις για να υπογράψουν επαγγελματικό συμβόλαιο. Φέτος ειδικά με το καθεστώς που θα ισχύσει στο κύπελλο και αφορά την υποχρεωτική συμμετοχή δυο γηγενών στην ενδεκάδα, ο Αρης οφείλει να δώσει περισσότερο έμφαση στους "μικρούς".
Εκτός των τριών παραπάνω που θα πάρουν την ευκαιρία και το βάπτισμα του πυρός στην προετοιμασία θα πάρουν μέρος κανονικά και οι τρεις "μικροί" που έχουν γίνει από πέρσι επαγγελματίες. Δηλαδή ο χαφ Χαρούπας, ο επιθετικός Παπασαραφιανός και ο στόπερ Κάμτσης.