Στις 7/7 η πρώτη προπόνηση του Αρη, "έκλεισε" φιλικό με Μόντσα

Οριστικοποιήθηκε το πλήρες πρόγραμμα της προετοιμασίας του Αρη σε Πτολεμαϊδα και Μπρέσια. Εκλεισε και το πρώτο φιλικό.

Ο Μιχάλης Γρηγορίου στο ματς με τον Βόλο/Πηγή: Eurokinissi
Ο Μιχάλης Γρηγορίου στο ματς με τον Βόλο/Πηγή: Eurokinissi

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

Το πλήρες πρόγραμμα της φετινής θερινής του προετοιμασίας που θα διεξαχθεί σε δυο μέρη ανακοίνωσε πριν από λίγη ώρα ο Άρης ταυτόχρονα με την ημερομηνία της πρώτης προπόνησης. Επίσης γνωστοποίησε ότι κλείστηκε και το ένα από τα φιλικά που θα δώσει στην Ιταλία η ομάδα του Μιχάλη Γρηγορίου στο διάστημα της παραμονής της εκεί. Ο Αρης θα αντιμετωπίσει την Μόντσα. 

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ: "Η ΠΑΕ ΑΡΗΣ ενημερώνει ότι η πρώτη προπόνηση της ομάδας μας ενόψει της νέας σεζόν θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 7 Ιουλίου στις προπονητικές εγκαταστάσεις, ενώ νωρίτερα θα ξεκινήσουν τα ιατρικά και εργομετρικά τεστ για τους ποδοσφαιριστές (θα περνάνε κατά γκρουπ). Την επομένη (08/07) ο Αρης θα μεταβεί στην Πτολεμαΐδα, όπου θα πραγματοποιηθεί το πρώτο στάδιο της προετοιμασίας.

Στο αθλητικό κέντρο της Δυτικής Μακεδονίας («Παντελίδης») θα παραμείνει μέχρι τη Δευτέρα 13 του μήνα. Για τις 21 Ιούλιου έχει προγραμματιστεί η αναχώρηση της αποστολής για την Ιταλία, όπου σε αθλητικό κέντρο στην ευρύτερη περιοχή της Μπρέσια, στους πρόποδες των Άλπεων, θα πραγματοποιηθεί το δεύτερο στάδιο της προετοιμασίας.

Κατά τη διάρκεια της παραμονής στη γειτονική χώρα (μέχρι τις 31 Ιουλίου) ο Αρης θα αντιμετωπίσει την AC Monza (30/07), ομάδα της Serie A, ενώ τις επόμενες μέρες (μόλις οριστικοποιηθεί η διεξαγωγή τους) θα ανακοινωθούν τα υπόλοιπα φιλικά παιχνίδια επί ιταλικού και ελληνικού εδάφους.

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ