Το πρώτο... τετ α τετ του Πένια, το καλωσόρισμα στον Τσάπρα και το «αχώριστο δίδυμο» στον Παναθηναϊκό
Ο Παναθηναϊκός συνεχίζει με αμείωτους ρυθμούς την προετοιμασία του στο Άπελντοορν της Ολλανδίας και το Athletiko σας μεταφέρει το κλίμα.
Ο Παναθηναϊκός συνεχίζει με αμείωτους ρυθμούς την προετοιμασία του στο Άπελντοορν της Ολλανδίας, με την καθημερινότητα των «πρασίνων» να αποκτά πλέον και νέα πρόσωπα. Το Athletiko βρίσκεται κοντά στην αποστολή του «τριφυλλιού» και σας μεταφέρει το κλίμα από το βασικό στάδιο της προετοιμασίας.
Ο Τριαντάφυλλος Τσάπρας και ο Ινιάκι Πένια, τα δύο τελευταία μεταγραφικά αποκτήματα του Παναθηναϊκού, βρίσκονται ήδη στην Ολλανδία και ενσωματώθηκαν στο γκρουπ. Οι δύο ποδοσφαιριστές ταξίδεψαν το πρωί της Τρίτης (23/6), μαζί με τον τεχνικό διευθυντή της ομάδας, Στέφανο Κοτσόλη και μετά την άφιξή τους παρουσιάστηκαν στους νέους τους συμπαίκτες.
Μάλιστα, το απόγευμα πήραν μέρος στο πρόγραμμα της ομάδας, το οποίο περιελάμβανε ασκήσεις στο γυμναστήριο, καθώς είχε προηγηθεί το πρωί μία ιδιαίτερα απαιτητική προπόνηση στο γήπεδο. Έτσι, Πένια και Τσάπρας πήραν την πρώτη τους γεύση από την καθημερινότητα του Παναθηναϊκού στην Ολλανδία, ενώ από το πρωί της Τετάρτης (24/6) θα ενσωματωθούν στο πλήρες πρόγραμμα.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε και η πρώτη επαφή του Ινιάκι Πένια με τους νέους του συμπαίκτες. Ο Πέδρο Τσιριβέγια ήταν ο πρώτος που πλησίασε και μίλησε με τον νέο τερματοφύλακα του Παναθηναϊκού, με την κοινή γλώσσα (είναι και οι δύο Ισπανοί) να κάνει πιο εύκολο το πρώτο... τετ α τετ του Πένια στον Παναθηναϊκό και την προσαρμογή του στο νέο περιβάλλον.
Από την άλλη, ο Τριαντάφυλλος Τσάπρας είχε το δικό του ελληνικό καλωσόρισμα. Οι Έλληνες της αποστολής τον υποδέχθηκαν θερμά, με τους Παντελίδη, Κοντούρη και Κάτρη να βρίσκονται από την πρώτη στιγμή κοντά του και να του δείχνουν τα... κατατόπια στο προπονητικό κέντρο.
Μάλιστα, οι δύο τελευταίο (Κοντούρης και Κάτρης) αποτελούν το «αχώριστο δίδυμο» της προετοιμασίας μέχρι στιγμής. Έρχονται μαζί με το ποδήλατο στην προπόνηση, φεύγουν πάλι μαζί κι εκτός από δύο παιδιά με πολύ ταλέντο που στον Παναθηναϊκό τους πιστεύουν πολύ, δείχνουν να είναι και δύο πολύ καλοί φίλοι.
Ο Παναθηναϊκός συνεχίζει το πρόγραμμά του στο Άπελντοορν, με την επόμενη προπόνηση να είναι προγραμματισμένη για το πρωί της Τετάρτης (24/6) στο γήπεδο, ενώ το απόγευμα της ίδιας μέρας θα έχει πάλι προπόνηση.