Ξεκάθαρος ο Νίστρουπ προς τους παίκτες: «Σας θέλω μαχητές - Θα πρέπει να πονέσετε για να φτάσετε στην κορυφή»

Μετά την ολοκλήρωση της προπόνησης του Παναθηναϊκού, ο Τζέικομπ Νίστρουπ επεσήμανε τι θέλει και τι δεν θέλει να βλέπει από εδώ και πέρα.

Ο Τζέικομπ Νίστρουπ μίλησε στους παίκτες του Παναθηναϊκού μετά την ολοκλήρωση της προπόνησης στο Άπελντοορν / Πηγή: Eurokinissi
Βασίλης Γιαννούτσος avatar
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΟΛΛΑΝΔΙΑ Βασίλης Γιαννούτσος
Ο Τζέικομπ Νίστρουπ μίλησε στους παίκτες του Παναθηναϊκού μετά την ολοκλήρωση της προπόνησης στο Άπελντοορν / Πηγή: Eurokinissi

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

Η πρωινή προπόνηση του Παναθηναϊκού την Τρίτη (23/6) ήταν η πρώτη με υψηλή ένταση στην Ολλανδία, με τον Τζέικομπ Νίστρουπ και τους συνεργάτες του να φτιάχνουν ένα πρόγραμμα με πολλά τρεξίματα, αλλά και πολλών ασκήσεων με μπάλα. 

Ο Δανός προπονητής ήταν αρκετά παρεμβατικός στα της προπόνησης, έδινε συνεχώς εντολές και οδηγίες προς τους παίκτες του, ενώ έκανε τουλάχιστον τρεις διαφορετικές ομιλίες. Οι δύο πρώτες ήταν κατά τη διάρκεια της προπόνησης, όπου στην μεν πρώτη τόνισε ότι αντιλαμβάνεται ότι η περίοδος της προετοιμασίας είναι πολύ δύσκολη κι έχει κούραση, όμως εξέφρασε την πεποίθησή του ότι η ομάδα θα είναι πολύ καλύτερη σε 5-6 εβδομάδες. Στην δεύτερη μίλησε με πιο έντονο τόνο. Μετά από μία άσκηση με τελειώματα όπου οι παίκτες του Παναθηναϊκού δυσκολεύτηκαν να σκοράρουν, έβαλε... γκάζια, τονίζοντας ότι σε τέτοιες ασκήσεις θέλει πολλά γκολ και ανάλογη νοοτροπία από τους παίκτες του. 

Ο Τζέικομπ Νίστρουπ μίλησε στους παίκτες του Παναθηναϊκού μετά την ολοκλήρωση της προπόνησης στο Άπελντοορν / Πηγή: Eurokinissi
Ο Τζέικομπ Νίστρουπ μίλησε στους παίκτες του Παναθηναϊκού μετά την ολοκλήρωση της προπόνησης στο Άπελντοορν / Πηγή: Eurokinissi

Με την ολοκλήρωση της προπόνησης όμως, ήρθε ακόμα μία ομιλία, με τον Νίστρουπ να «καθίζει» τους ποδοσφαιριστές του στο γρασίδι, να τους ζητάει να έρθουν κοντά και να τους αναλύει τί θέλει και τί δεν θέλει να βλέπει από αυτούς, κυρίως σε επίπεδο νοοτροπίας. Με αφορμή μερικούς παίκτες που δέχθηκαν κάποιο μαρκάρισμα και σταμάτησαν την προσπάθειά τους ή κάποιους παίκτες που έχασαν την μπάλα και δεν έκαναν κίνηση να την ανακτήσουν αμέσως, ο Δανός προπονητής τόνισε ότι θέλει «παίκτες - μαχητές», που δεν παρατάνε καμία φάση.

Επιπλέον ανέφερε ότι ο δρόμος προς την επιτυχία περνάει μέσα από μία διαδικασία που έχει πόνο, οπότε άπαντες θα πρέπει να συμβιβαστούν με αυτό και να μην τα παρατάνε. 

Συγκεκριμένα, στην ομιλία τους προς τους παίκτες ανέφερε:

«Δεν θέλω να σας βλέπω ούτε μία στιγμή να σπαταλάτε άσκοπα μέσα στο παιχνίδι τον χρόνο και τις κινήσεις σας. Να πιάνετε το πόδι σας, το κεφάλι σας ή ακόμη χειρότερα να συζητάτε με τους συμπαίκτες σας. Δεν θέλω ποτέ να βλέπω την ομάδα μου να παίζει με 10 εναντίον 11. Ούτε δευτερόλεπτο. Είτε παίζουμε στην Ευρώπη, είτε στην Ελλάδα, είτε στην προπόνηση.

Πονάτε και σταματάτε; Δεν σας αρέσει κάτι και σταματάτε; Όχι στην ομάδα μου. Θέλετε να φτάσετε στην κορυφή; Σας ρωτάω. Θέλετε να φτάσετε στην κορυφή; Θα πρέπει να πονέσετε για να τα καταφέρετε. Θα πρέπει να αποδεχθείτε τον πόνο. Θέλω μαχητές στην ομάδα μου. Κάποιες φορές θα δεχτείτε μια αγκωνιά και θα πρέπει να συνεχίσετε με πρησμένο μάτι, να δεχτείτε μια κλωτσιά και να ματώσει το πόδι σας.

Ο πόνος είναι μονόδρομος για την κορυφή. Θέλω να έχω παίκτες μαχητές σε κάθε στιγμή του παιχνιδιού».

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ