Το «τρελό» σενάριο που αναδεικνύει τον Μαξ Φερστάπεν πρωταθλητή στη Formula 1

Ο Μαξ Φερστάπεν κατέκτησε τη νίκη στο grand prix στο Μπακού και μετά το Αζερμπαϊτζάν, μετράει 4 νίκες στη φετινή σεζόν της Formula 1. Ο Ολλανδός οδηγός κατάφερε να «μαζέψει» τη διαφορά βαθμών στη βαθμολογία οδηγών και πλέον, πλησιάζει επικίνδυνα τους δυο πρώτους.
Φυσικά, ο τετράκις Παγκόσμιος πρωταθλητής πήρε πλεονέκτημα από την πρώιμη εγκατάλειψή του Όσκαρ Πιάστρι στον αγώνα στο Αζερμπαϊτζάν και από την έβδομη θέση στην οποία περιορίστηκε ο δεύτερος διεκδικητής του πρωταθλήματος, Λάντο Νόρις. Πλέον, ο Φερστάπεν βρίσκεται 69 βαθμούς πίσω από τον Πιάστρι και 44 πίσω από τον Νόρις, με επτά εναπομείναντες αγώνες.
Βάση των δεδομένων που αναλύσαμε τώρα, δεν είναι απίθανο το σενάριο ο Μαξ να ανατρέψει τα δεδομένα και να κατακτήσει το πέμπτο του πρωτάθλημα οδηγών. Ωστόσο, οι δυο σταθερές (Πιάστρι και Νόρις) δεν θα του κάνουν εύκολη τη δουλειά και στοχεύουν να επιστρέψουν στις... εργοστασιακές τους ρυθμίσεις στη Σιγκαπούρη. Αυτό όμως που δεν υπολογίζουν, είναι η καρδιά και η εμπειρία του πρωταθλητή Μαξ!
Το σενάριο που «δίνει» στον Φερστάπεν το πρωτάθλημα οδηγών
Ο Μαξ Φερστάπεν λοιπόν, είναι πλέον ο τρίτος διεκδικητής του πρωταθλήματος οδηγών, ο οποίος μπήκε στην εξίσωση έπειτα από τις δυο συνεχόμενες νίκες που πήρε σε Μόντσα και Μπακού. Νόρις και Πιάστρι πλέον πρέπει να αρχίσουν να κοιτάνε τους καθρέπτες τους συχνότερα, καθώς ο Ολλανδός πάει να καταφέρει κάτι που μόνο ο Σεμπάστιαν Φέτελ έχει κάνει.
Απομένουν επτά grand prix για να ολοκληρωθεί η φετινή σεζόν της Formula 1. Άρα, οι μέγιστοι διαθέσιμοι βαθμοί για κάθε οδηγό είναι 199. Δηλαδή, επτά νίκες σε επτά εναπομείναντα grand prix, που αντιστοιχούν σε συνολικά 175 βαθμούς, συν τους 24 βαθμούς για τη νίκη στα τρία sprint.
Αν λοιπόν, «σκοντάψουν» ξανά οι δυο McLaren, σε έναν ή και παραπάνω αγώνες, τότε είναι αρκετά πιθανό ο Μαξ να καλύψει το κενό και να κατακτήσει εκείνος το πρωτάθλημα οδηγών.
Το κατόρθωμα του Φέτελ και του Ραϊκόνεν που «κυνηγάει» ο Φερστάπεν
Οι ανατροπές στη Formula 1 δεν είναι τόσο συχνές, αλλά όταν γίνονται, αφήνουν το στίγμα τους. Αυτό που «κυνηγάει» να κάνει ο Φερστάπεν με τη Red Bull, το έχει κάνει ο Σεμπάστιαν Φέτελ το 2013. Ο Γερμανός οδηγός βρισκόταν πίσω στη βαθμολογία οδηγών και νικώντας τους εννέα αγώνες που είχαν απομείνει για την ολοκλήρωση της σεζόν, κάλυψε το κενό και κατέκτησε τον τίτλο εκείνη τη χρονιά.
Ωστόσο, δεν είναι η μοναδική ανατροπή. Ο Κίμι Ραϊκόνεν έχει κάνει κάτι παρόμοιο, ωστόσο με μικρότερη διαφορά βαθμών. Πιο συγκεκριμένα ο «iceman» το 2007, ήταν 16 βαθμούς πίσω από τον Λιούις Χάμιλτον στο πρωτάθλημα οδηγών, με πέντε grand prix να απομένουν. Τότε, μια εσωτερική διαμάχη στη McLaren μεταξύ του Λιούις και του ομόσταβλού του, Φερνάντο Αλόνσο, έδωσε την ευκαιρία στον Φιλανδό οδηγό να «κλείσει» τη διαφορά και να σηκώσει το πρωτάθλημα.