Από τον Παναθηναϊκό στην Κηφισιά οι Σταμέλλος και Καλοσκάμης
Παναθηναϊκός και Κηφισιά κατέληξαν σε συμφωνία για τους Σταμέλλο και Καλοσκάμη, με τον πρώτο να πηγαίνει με καθεστώς συνιδιοκτησίας και τον δεύτερο ως δανεικό.
Εκτός από μεταγραφικό ντεμαράζ αφίξεων, ο Παναθηναϊκός έχει αρχίσει να βρίσκει λύσεις και για ποδοσφαιριστές που δεν θα έβρισκαν χρόνο συμμετοχής τη φετινή σεζόν στην ομάδα.
Δυο εξ' αυτών είναι οι Λουκάς Σταμέλλος και Νεκτάριος Καλοσκάμης. Αμφότεροι είναι ποδοσφαιριστές που στον Παναθηναϊκό πιστεύουν αρκετά, γι' αυτό και κρίθηκε σωστό να δοθούν σε μία ομάδα της Super League, την Κηφισιά, ώστε να πάρουν τις απαραίτητες εμπειρίες. Εξάλλου ο τεχνικός διευθυντής του Παναθηναϊκού, Στέφανος Κοτσόλης, γνωρίζει όσο κανένας άλλος το περιβάλλον της ομάδας των Βορείων Προαστίων και γνωρίζει ότι οι παίκτες θα είναι σε... ασφαλή χέρια για την εξέλιξή τους.
Ο Σταμέλλος είναι τερματοφύλακας, γεννημένος το 2008 και μεταγράφηκε στην Κηφισιά με καθεστώς συνιδιοκτησίας (50-50) με τον Παναθηναϊκό. Είναι διεθνής (2 συμμετοχές) με την Κ19 της Εθνικής Ελλάδας και την περσινή σεζόν ήταν μέλος της Κ19 του Παναθηναϊκού.
Από την άλλη μεριά, ο Νεκτάριος Καλοσκάμης (αδερφός του Δημήτρη που αγωνίζεται στην ΑΕΚ), είναι 18χρονος κεντρικός αμυντικός, ο οποίος την περσινή σεζόν διετέλεσε αρχηγός της Κ19 του Παναθηναϊκού, δείγμα των ηγετικών χαρακτηριστικών του και της ισχυρής προσωπικότητας που διαθέτει. Υπάρχει μεγάλη πίστη στο «τριφύλλι» για τις ικανότητές του, ως εκ τούτου δόθηκε δανεικός στην Κηφισιά για να λάβει τις απαραίτητες εμπειρίες και να εγκλιματιστεί στο περιβάλλον μιας ομάδας της Super League. Είναι επίσης διεθνής με την Κ19 της Εθνικής Ελλάδας, μετρώντας 6 συμμετοχές.