Η στάση του Παναθηναϊκού για το ζήτημα της επιστροφής Ελλήνων διαιτητών στα ντέρμπι

Η πρώτη συζήτηση που αφορά το ενδεχόμενο επιστροφής Ελλήνων διαιτητών στα ντέρμπι της Super League πραγματοποιήθηκε σε επίπεδο Επιτροπής Επαγγελματικού Αθλητισμού.

Ο Γιάννης Αλαφούζος στην παρουσίαση του Νίστρουπ/ Eurokinissi
Ο Γιάννης Αλαφούζος στην παρουσίαση του Νίστρουπ/ Eurokinissi

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

Το πρωί της Πέμπτης (25/6) πραγματοποιήθηκε η πρώτη συζήτηση για την επιστροφή των Ελλήνων διαιτητών στα ντέρμπι του ελληνικού πρωταθλήματος από την Επιτροπή Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου.

Από το συμβούλιο δεν ελήφθη καμία οριστική απόφαση για το συγκεκριμένο ζήτημα, με το θέμα να παραμένει ανοικτό και υπό συζήτηση.

Ο Παναθηναϊκός από την πλευρά του στην παρούσα φάση τηρεί στάση αναμονής και δεν πρόκειται να τοποθετηθεί πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία.

Οι «πράσινοι» παρακολουθούν στενά τις εξελίξεις και περιμένουν τις επόμενες κινήσεις των αρμόδιων αρχών, πριν τοποθετηθούν επίσημα ή προχωρήσουν σε αξιολόγηση της πρότασης για την επανεμφάνιση Ελλήνων διαιτητών στα μεγάλα ματς του πρωταθλήματος.

Μην χάνεις είδηση. Βάλε το στην Google

Πρόσθεσε το ATHLETIKO στην Google

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ