Γουίλιαμς για την επιστροφή στο Wimbledon: «Είχα προθεσμία ως τη Δευτέρα και αποφάσισα την Κυριακή»
Η Σερένα Γουίλιαμς μίλησε για την επιστροφή της στο Wimbledon και τον χρόνο που χρειάστηκε για να δεχτεί τη wild card που έλαβε.
Η Σερένα Γουίλιαμς επιστρέφει στο απλό (μονό) ταμπλό στο Wimbledon και στο πλαίσιο της πρεμιέρας της, παρευρέθηκε και στη καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου.
Η 7 φορές πρωταθλήτρια του Wimbledon και κάτοχος 23 Grand Slams έδωσε την είδηση της χρονιάς - θα μπορούσαμε να πούμε - αφού αν και από τον Δεκέμβριο είχε γίνει γνωστό ότι επιστρέφει στη δράση, εκείνη δήλωσε ότι αποφάσισε την τελευταία στιγμή να αποδεχθεί την πρόσκληση που της δόθηκε για το Wimbledon.
Η κορυφαία τενίστρια ανέφερε πως περιμένει να νιώσει ξανά το άγχος των αγώνων, καθώς το θεωρεί ένδειξη πάθους, και εξήγησε ότι δεν μπορούσε να αφήσει ανεκμετάλλευτη τη μεγάλη ευκαιρία να αγωνιστεί ξανά στο Wimbledon.
Οι δηλώσεις της Σερένα Γουίλιαμς
Για την απόφαση να δεχτεί τη wild card του Wimbledon:
«Νομίζω είχα προθεσμία ως τη Δευτέρα για να αποφασίσω και τελικά το αποφάσισα την Κυριακή. Δεν ήμουν σίγουρη όταν το αποφάσισα. Για να είμαι ειλικρινής, ακόμα δεν είμαι απολύτως σίγουρη! Θα δούμε όμως. Για πρώτη φορά στην καριέρα μου τα συναισθήματα και οι προσδοκίες μου είναι εντελώς διαφορετικές. Θέλω απλά να απολαύσω το γεγονός ότι βρίσκομαι εδώ».
Για την επιστροφή της:
«Δεν κοιτάζω πολύ στο παρελθόν και όσα έχω πετύχει. Αν περνούσε κάποιος μαζί μου μια μέρα στο σπίτι μου, δεν θα καταλάβαινε καν ότι υπήρξα επαγγελματίας αθλήτρια. Δεν κρύβω τα τρόπαια, αλλά ούτε είναι σε κοινή θέα. Έτσι, δεν σκέφτομαι συχνά τι έχουμε καταφέρει εδώ με τη Venus. Κάποιες φορές τα θυμόμαστε, αλλά νομίζω οι περισσότερες αναμνήσεις αφορούν τις τελευταίες φορές που βρέθηκα εδώ, ειδικά για τους Ολυμπιακούς Αγώνες».
Για τη σχέση της με τον Γκριγκόρ Ντιμιτρόφ:
«Πάντα λέω πως είναι ο καλύτερός μου φίλος, γιατί πραγματικά είναι! Χάρηκα πολύ που τον είδα. Φυσικά μιλάμε και εκτός Grand Slam, αλλά δεν είχαμε συναντηθεί εδώ και έναν χρόνο σχεδόν, είχαμε πολλά να πούμε. Έχουμε ζήσει όμορφες στιγμές μαζί. Πιστέψτε με, είναι πιο τρελός και από μένα! Έχει όμως μεγάλη καρδιά και είναι σπουδαίος άνθρωπος. Ήταν πραγματικά δύσκολο να τον βλέπω να περνάει όλα αυτά. Είχε δύσκολη χρονιά εξαιτίας του τραυματισμού του. Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να συνεχίσεις να παλεύεις μέχρι να σηκωθείς ξανά».
Για την επιστροφή της στο κεντρικό κορτ του Wimbledon:
«Ελπίζω να είμαι νευρική στην αρχή και μετά να το ξεπεράσω και να συνεχίσω. Σε κάθε αγώνα που έδωσα στη ζωή μου υπήρχε νευρικότητα. Αυτό δείχνει το πάθος, την αγάπη και το πόσο με ένοιαζε αυτό που έκανα, είτε ήταν 1ος γύρος, είτε 2ος, είτε τελικός. Πάντα είχα άγχος. Ελπίζω να νιώσω ξανά όλα αυτά τα συναισθήματα».
Για την αντίδρασή της όταν έλαβε τη wild card του Wimbledon:
«Σκέφτηκα ότι δεν είναι κάτι που συμβαίνει κάθε μέρα. Δεν προσφέρει το Wimbledon προσκλήσεις σε πολλούς ανθρώπους. Μπορώ να μετρήσω μόνο λίγους και τελικά ήμουν μία από αυτούς. Σκέφτηκα ότι έπρεπε πραγματικά να εκμεταλλευτώ αυτή την ευκαιρία. Ποιος ξέρει αν θα ξαναβρεθώ ποτέ εδώ; Ίσως αυτή να είναι η τελευταία φορά. Είπα στον εαυτό μου: "Τι σου συμβαίνει, Σερένα; Τι σκέφτεσαι; Έχεις τρελαθεί; Πρέπει πραγματικά να το κάνεις." Οι άνθρωποι ονειρεύονται να είναι αθλητές. Εγώ έχω αυτή τη σπουδαία ευκαιρία να δείξω ξανά αυτό που ξέρω να κάνω καλύτερα. Τελικά σκέφτηκα ότι είναι κάτι υπέροχο και πρέπει να το ζήσω. Ποτέ δεν πίστευα ότι θα καθόμουν ξανά εδώ. Δεν φανταζόμουν ποτέ ότι θα επέστρεφα».
Για τον σεβασμό που παίρνει από τους αντιπάλους της και το γεγονός ότι οι ίδιοι δηλώνουν ότι δεν θέλουν να βρεθούν αντίπαλοί της στα τουρνουά:
«Δεν μου προκαλεί έκπληξη. Όταν κάποιος έχει πετύχει όσα εγώ, όπως και ο Νόβακ που εξακολουθεί να αγωνίζεται, κανείς δεν θέλει να τον αντιμετωπίσει στον 1ο γύρο. Πρόκειται για τεράστιο σεβασμό και είναι φυσιολογικό. Ειδικά σε ένα Grand Slam. Κανείς δεν ξέρει τι να περιμένει από εμένα και πως θα εξελιχθεί το παιχνίδι μου. Αντιμετωπίζεις κάτι άγνωστο κι αυτό κάνει τα πράγματα πιο δύσκολα».